24-08-2019  til  24-08-2019Filter

Besøg Frilandsmuseet med din hund

Lørdag d. 24. august er det igen tid til en tur på Frilandsmuseet

Adresse: Kongevejen 100, 2800 Lyngby

Det her bliver en yderst hvalpevenlig tur, hvor vi ikke går ret langt og giver os god tid, så alle kan få tid til at opleve og suge indtryk til sig.

Vi mødes kl. 9.45 ved hovedindgangen og går ind og får betalt (den klarer vi hver især), når indgangen åbner kl. 10.00.

Priser: Dagsbillet voksen DKK 80, 1 barn + 1 voksen DKK 70, Barn under 18 år er gratis.

Derefter går vi rundt og oplever stedet med dyr, mennesker, fine gamle bygninger, dejlig natur osv. (det indvendige af husene er kun for de to-benede - hundene må ikke komme med ind i bygningerne 😉) - afbrudt af et par kaffepauser.

Den sidste pause vi slutter med - det bliver frokosten, som jeg regner med, at vi tager på den store rasteplads, hvor man kan købe is, pølser, vand, sandwich m.m. eller kan spise den medbragte madpakke 😊 Det er nok en god ide at tage rygsækstolen eller et tæppe med til pauserne - vi kan næppe regne med siddepladser til alle.

Frilandsmuseet har et begrænset antal trækvogne, som kan lånes (for en 20'er i pant - ligesom i supermarkedet), hvis ikke man gider slæbe.

Hunde skal selvfølgelig føres i snor!

Stedse ovenfor

TurlederAnne Winkel