12-06-2019  til  12-06-2019Filter

12-06-2019
Hjælperdag v. Klubhuset i Frederikssund

Region Nordsjælland vil godt sige tak for hjælpen til alle der har hjulpet med på skuer eller markprøver i 2018. Desuden er de der hjalp gennem hele træningen til Hold DM og UHM - dem der var med på vores arrangement ved hundens dag i skoven, Eghjorten og opvisninger i forbindelse med åbningen af Kongernes  National park også velkommen.

Vi har igen valgt at lægge arrangementet ved klubhuset, da der her er mulighed for at hygge og et stort område at træne på. Vi har så i år valgt at holde det på en hverdagsaften i erkendelse af, at det er svært at finde en tom weekend, så vi håber herved at flere får mulighed for at komme.

Vi har inviteret nogle af klubbens bedste hundefolk, der også er gode til at formidle deres viden og hjælpe jer med træningsfif til den firbenede. Vi håber i får en dejlig aften i deres selskab og os alle sammen.

Jeres trænere bliver fra Nordsjælland:

Kai Lübcke

Pernille Schwartz

Pia Bielefeldt

Stine Maaløe Bach

Det er pt. planen at lave 4 poster hvor i roterer mellem de to, men nu ser vi hvor mange vi bliver. Vi får helt sikkert en hyggelig og lærerig aften.

Tilmeldingen er åben til 6 dage før, men ring til kontaktpersonen, hvis i får lyst i sidste øjeblik. Vi har været nød til at få lidt styr på antallet pga. logistik og forplejning.

Vi mødes fra kl 17.00 hvor i får en sandwish og lidt at drikke, kort efter starter træningen. Vi fortsætter til ca. kl 20

Der er også to brugsprøvehold den aften, så respekter deres træning og hjælp alle med at få en god aften.

Herefter er der grillmiddag med kaffe/te og lidt kage.

Under middagen kan vi hygge og evt. spørge trænerne til råds om, hvordan vi gør en øvelse eller hvad ved jeg.

Vi håber på godt vejr og højt humør.

NB! Når I melder jer til, så er det vigtigt at i skriveri kommentarfletet på hvilket niveau jeres hund er og hvis I har noget specielt I gerne vil prøve. I kan også skrive direkte til mig, så må vi se om vi kan få det med. Hvis I ikke har hund, men blot har lyst til en tur ud og se på og lidt at spise, er I naturligvis også meget velkomne til at komme og hygge med.

StedKlubhuset Frederikssund
Kørselsvejledning

KontaktpersonHanne Søndenbroe

TilmeldteHar hjulpet - kommer med hund 34 Vis
 - Uden brugsprøve 4
 - Brugsprøve-Begynder 5
 - Begynder-Åben 8
 - Åben 7
 - Begyndende Vinder/Vinder 10

Har hjulpet - kommer uden hund 5 Vis

TilmeldingLukket for tilmelding. Tilmeldingsfrist er overskredet.

12-06-2019  til  12-06-2019Filter