30-03-2018  til  30-03-2018Filter

30-03-2018
Tisvilde Påskemarch 2018

Tisvilde påskemarch afholdes hvert år på Langfredag (i år er 41. gang). Det er en dejlig tur på 12 km overvejende i Tisvilde Hegn med en fin rasteplads undervejs, hvor man kan købe frokost: Pølser, sandwich, kaffe, kage og meget andet - normalt til en billig penge (eller man kan medbringe sin egen mad, hvis man hellere vil det).

Arrangøren er Idrættens Venner i Tisvilde og det koster 20 kr pr. person at deltage (hvis man vil have en medalje koster det 40 kr), men så er ruten også fint mærket op med pile og bånd :-)

Hvis nogen har lyst til lidt frisk luft og motion i påsken i selskab med andre retrieverejere er det bare at møde op kl. 9.00 på Idrætspladsen (Tisvilde Bygade 35, 3220 Tisvildeleje) – så går vi ind og får os meldt til og kan starte med at gå omkring kl. 9.15. Alle hunde skal føres i snor på hele turen.

Beregn 3-4 timer til turen (inkl. pause undervejs), så vi ikke skal stresse afsted, men har tid til at hygge og måske tage et gruppebillede eller to undervejs :-)

Der er lavet en begivenhed på FB, hvor I kan læse mere om arrangementet - men ellers bare mød op og nyd naturen sammen med os andre.

Link til selve arrangementet – http://idraettens-venner-tisvilde.dk/telt.html

Stedse ovenfor

TurlederAnne Winkel